Waar kan je deze Confetti multicolor 200 gram bestellen?

+42 stemmen
85 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Feestartikelen door Jazlynn
Van de week zijn we speciaal gaan shoppen voor confetti multicolor 200 gram,, nou we hadden beter thuis kunnen blijven:( Nergens te vinden en nog regen ook Weet iemand waar we dit kunnen kopen? confetti multicolor 200 gram

7 Antwoorden

+77 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Rune
 
Beste antwoord
+74 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Erdem
Confetti multicolor 200 gram
+71 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Flore
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://confetti-multicolor-200-gram.istats.nl
+68 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Grietje
Lol, hoeveel soorten en maten? http://confetti-multicolor-200-gram.yourplaza.nl
+62 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door K
Hmmm, cooll, confetti multicolor 200 gram vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10017803/voordelig-confetti-multicolor-200-gram.html
+59 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Jesse
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://confetti-multicolor-200-gram.online-winkeltje.nl
+49 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Kevser
Leuk te zien dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.feestartikelen-shop.nl/category/8962/8985/confetti-shooters.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

47,358 gebruikers

...