Waar kan je deze 100 gram confetti kleur oranje kopen?

+19 stemmen
617 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Oranje versiering door Bella
Van de week speciaal gaan shoppen voor 100 gram confetti kleur oranje,, nou had beter thuis kunnen blijven :( Nergens te vinden!! Weet iemand waar ik dit kan bestellen? 100 gram confetti kleur oranje

6 Antwoorden

+95 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Floyd
http://100-gram-confetti-kleur-oranje.yourplaza.nl zo moeilijk is dat niet, google is your friend
+93 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Klaudia
 
Beste antwoord
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://100-gram-confetti-kleur-oranje.istats.nl
+87 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Henricus
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://100-gram-confetti-kleur-oranje.online-winkeltje.nl
+78 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Luc
100 gram confetti kleur oranje
+57 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Pieter-Jan
Tja, als je hier kijkt dan denk ik dat je wel gevonden hebt wat je zocht.
http://www.oranje-voordeel.nl/category/8962/8985/confetti-shooters.html
+47 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Zenna
Hmmm, cooll, 100 gram confetti kleur oranje vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10034410/voordelig-100-gram-confetti-kleur-oranje.html

33,119 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

40,696 gebruikers

...