Waar kan ik dit Kerstverlichting helder buiten 120 lampjes kopen?

6 Antwoorden

+92 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Leo
 
Beste antwoord
Ok, om kerstverlichting helder buiten 120 lampjes te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10024305/voordelig-kerstverlichting-helder-buiten-120-lampjes.html
+90 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Chris
Bedoel je zoiets:

Kerstverlichting helder buiten 120 lampjes

+86 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Teddy
Welkom op deze site!
Neem hier eens een kijkje;
http://www.feestartikelen-shop.nl/category/8962/8993/feest-verlichting.html
+84 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Huseyin
+73 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Kaat
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://kerstverlichting-helder-buiten-120-lampjes.online-winkeltje.nl
+66 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Kiyara
Hopla, Veel te kiezen, makkelijk te bestellen.
http://kerstverlichting-helder-buiten-120-lampjes.istats.nl

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...