Waar kan je deze Kerstverlichting snoer 9 meter bestellen?

+36 stemmen
832 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Feestartikelen door Solange
We willen graag kerstverlichting snoer 9 meter vervangen, weet iemand een adresje waar we dat goedkoop kunnen kopen?

5 Antwoorden

+89 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Bliss
 
Beste antwoord
Kerstverlichting snoer 9 meter
+74 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Dogukan
Welkom op deze site!
Neem hier eens een kijkje;
http://www.feestartikelen-shop.nl/category/8962/8993/feest-verlichting.html
+72 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Fynn
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://kerstverlichting-snoer-9-meter.online-winkeltje.nl
+52 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Linaya
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://kerstverlichting-snoer-9-meter.istats.nl
+50 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Kim

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

47,328 gebruikers

...