Waar kunnen we Rode lichtslang 24 meter kopen?

+36 stemmen
384 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Kerstmis door Tijl
We lezen hier en daar over rode lichtslang 24 meter, weet iemand waar wij dat kunnen kopen?

6 Antwoorden

+92 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Claudia
 
Beste antwoord
Bedoel je zoiets:

Rode lichtslang 24 meter

+86 stemmen
beantwoord door Hana
+76 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Vosse
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://rode-lichtslang-24-meter.online-winkeltje.nl
+72 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Mano
Hopla, Veel te kiezen, makkelijk te bestellen.
http://rode-lichtslang-24-meter.istats.nl
+65 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Iva
Prettig te vernemen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.kerst-artikelen.nl/category/14539/14547/kerstverlichting-overzicht.html
+43 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Zainab
Ok, om rode lichtslang 24 meter te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10053556/voordelig-rode-lichtslang-24-meter.html

34,048 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...