Waar te koop Opblaasbare banaan 70 cm?

+1 stem
462 x bekeken
gevraagd 11 november 2015 in Feestartikelen door Malika
We lezen hier en daar over opblaasbare banaan 70 cm, weet iemand waar we dat kunnen kopen?

6 Antwoorden

+92 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Myrthe
 
Beste antwoord
+89 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Diederick
Ik denk dat je hier wel wat vind, zo te zien lekker goedkoop ook
 http://opblaasbare-banaan-70-cm.online-winkeltje.nl
+87 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Alana
Bedoel je zoiets:

Opblaasbare banaan 70 cm

+70 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Elva
+59 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Eslem
Lol, hoeveel soorten en maten? http://opblaasbare-banaan-70-cm.yourplaza.nl
+56 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Safa

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

46,268 gebruikers

...