Tiara met KNVB hoedje waar te bestellen?

+19 stemmen
506 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Oranje versiering door Ole
Ik wil mijn tiara met knvb hoedje vervangen, weten jullie een adresje waar ik dat goedkoop kan bestellen?

7 Antwoorden

+97 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Albert
 
Beste antwoord
Hopla, Veel te kiezen, makkelijk te bestellen.
http://tiara-met-knvb-hoedje.istats.nl
+92 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Mauk
+85 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Gideon
Ok, om tiara met knvb hoedje te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10046651/voordelig-tiara-met-knvb-hoedje.html
+80 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Ross
Tiara met KNVB hoedje
+71 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Alan
+68 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Sidra
+55 stemmen
beantwoord 1 januari 1970 door Rewan

33,911 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

44,037 gebruikers

...