Waar kunnen we Bierglas laars halve liter kopen?

+4 stemmen
784 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Oranje versiering door Vigo
Dit (bierglas laars halve liter) staat op mijn verlanglijstje, weet iemand waar ik dat kan kopen?

7 Antwoorden

+88 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Jikke
 
Beste antwoord
Kijk hier maar eens:
Bierglas laars halve liter
+72 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Matilde
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://bierglas-laars-halve-liter.istats.nl
+65 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Kaelan
+53 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Alysa
+53 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Mirthe
Welkom op deze site!
Neem hier eens een kijkje;
http://www.oranje-voordeel.nl/category/8659/8707/oranje-glazen-servies.html
+47 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Moon
+42 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Daaf
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar bierglas laars halve liter is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8659/8707/oranje-glazen-servies.html

32,264 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,485 gebruikers

...