Waar kan ik Piraten kinderfeest badeendjes kopen?

+39 stemmen
502 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Feestartikelen door Haroun
Vorige week gingen we in het centrum op zoek naar piraten kinderfeest badeendjes maar helaas niet gevonden, weet iemand waar ik dat online kan bestellen?

7 Antwoorden

+96 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Jip
 
Beste antwoord
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://piraten-kinderfeest-badeendjes.istats.nl
+91 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Marcello
Piraten kinderfeest badeendjes
+76 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Tarik
+67 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Ellemijn
+61 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Gabriella
LoL, waarom wil je piraten kinderfeest badeendjes kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10046313/voordelig-piraten-kinderfeest-badeendjes.html
+50 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Jop
+43 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Rayane

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...