Waar kan je deze Halloween Pruikenhouder skelet met licht 43 cm bestellen?

+17 stemmen
817 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Halloween door Nancy
We lezen hier en daar over halloween pruikenhouder skelet met licht 43 cm, weet iemand waar ik dat kan kopen?

6 Antwoorden

+97 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Lamar
 
Beste antwoord
Bedoel je zoiets:

Halloween Pruikenhouder skelet met licht 43 cm

+96 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Silvester
+88 stemmen
+87 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Kristan
Welkom op deze site!
Neem hier eens een kijkje;
http://www.halloween-voordeel.nl/category/9072/11254/grote-decoraties.html
+50 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Henricus
+40 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Minou
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://halloween-pruikenhouder-skelet-met-licht-43-cm.istats.nl

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,443 gebruikers

...