Waar kan je dit bestellen: 3x Vlaggenlijn Fiesta 5 meter?

6 Antwoorden

+93 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Dany
 
Beste antwoord
3x Vlaggenlijn Fiesta 5 meter
+91 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Ivo
Lol, hoeveel soorten en maten? http://3x-vlaggenlijn-fiesta-5-meter.yourplaza.nl
+83 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Daniya
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://3x-vlaggenlijn-fiesta-5-meter.istats.nl
+80 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Laureen
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar 3x vlaggenlijn fiesta 5 meter is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8966/9086/mexicaans-feest-thema.html
+73 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Beyza
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://3x-vlaggenlijn-fiesta-5-meter.online-winkeltje.nl
+66 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Sonja

32,489 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

37,004 gebruikers

...