Waar kunnen we Valentijn Hartjes tafelkleed 274 cm bestellen?

+33 stemmen
351 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Feestartikelen door Latisha
We lezen hier en daar over valentijn hartjes tafelkleed 274 cm, weet iemand waar we dat kunnen kopen?

7 Antwoorden

+91 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Tobe
 
Beste antwoord
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://valentijn-hartjes-tafelkleed-274-cm.online-winkeltje.nl
+88 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Mik
+83 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Lamya
Kijk hier maar eens:
Valentijn Hartjes tafelkleed 274 cm
+79 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Bink
Ok, om valentijn hartjes tafelkleed 274 cm te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10053626/voordelig-valentijn-hartjes-tafelkleed-274-cm.html
+65 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Anjali
+60 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Floortje
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar valentijn hartjes tafelkleed 274 cm is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8966/9069/valentijn-hartjes.html
+45 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Svenn
Tja, als je hier kijkt dan denk ik dat je wel gevonden hebt wat je zocht.
http://www.feestartikelen-shop.nl/category/8966/9069/valentijn-hartjes.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

48,352 gebruikers

...