Waar te bestellen PVC decoratie pistool?

+30 stemmen
310 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Feestartikelen door Mahmut
Dit (pvc decoratie pistool) staat op mijn verlanglijstje, weet iemand waar ik dat kan kopen?

5 Antwoorden

+96 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Jorinde
 
Beste antwoord
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://pvc-decoratie-pistool.online-winkeltje.nl
+92 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Siara
Bedoel je zoiets:

PVC decoratie pistool

+53 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Erfan
Welkom op deze site!
Neem hier eens een kijkje;
http://www.feestartikelen-shop.nl/category/8966/12157/western-thema.html
+44 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Sonja
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://pvc-decoratie-pistool.istats.nl
+41 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Ziva

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

45,180 gebruikers

...