Waar kan je Witte damespruik op schouderlengte kopen?

+43 stemmen
285 x bekeken

5 Antwoorden

+87 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Ruth
 
Beste antwoord
+78 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Jelmer
Witte damespruik op schouderlengte
+68 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Mattias
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://witte-damespruik-op-schouderlengte.istats.nl
+62 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Josephine
+57 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Dena
Goed te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.pruik-kopen.nl/category/11654/11703/lady-gaga.html

34,048 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...