Waar kan je Zilver glimmend shirt voor dames bestellen?

+15 stemmen
455 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Carnavalskleding door Valencio
Ja, waar kan je dat nou bestellen? We zoeken zilver glimmend shirt voor dames maar we weten niet waar. We willen het goedkoop en hoeft geen topkwaliteit te zijn, als het maar gewoon zilver glimmend shirt voor dames is.

7 Antwoorden

+92 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Elisha
Zilver glimmend shirt voor dames
+90 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Marie
 
Beste antwoord
Welkom hier, kijk op de volgende site ^^
http://zilver-glimmend-shirt-voor-dames.istats.nl
+85 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Senn
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar zilver glimmend shirt voor dames is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/11973/11978/glitter-shirts-topjes.html
+80 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Muhammed
Hmmm, cooll, zilver glimmend shirt voor dames vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10022956/voordelig-zilver-glimmend-shirt-voor-dames.html
+65 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Israe
+54 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Marissa
Tja, als je hier kijkt dan denk ik dat je wel gevonden hebt wat je zocht.
http://www.kostuum-voordeel.nl/category/11973/11978/glitter-shirts-topjes.html
+49 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Ole

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,295 gebruikers

...