Schippers petje rood met wit waar te koop?

6 Antwoorden

+89 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Meera
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://schippers-petje-rood-met-wit.istats.nl
+88 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Donnie
 
Beste antwoord
Schippers petje rood met wit
+74 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Finnley
+69 stemmen
beantwoord 1 januari 1970 door Zofia
+61 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Swen
LoL, waarom wil je schippers petje rood met wit kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10031511/voordelig-schippers-petje-rood-met-wit.html
+58 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Mack
Fijn te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.hoeden-voordeel.nl/category/11951/11955/scheepvaart-hoedjes.html

32,453 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

36,778 gebruikers

...