Waar kan ik Historische heren pruik met snor kopen?

+50 stemmen
191 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Pruiken door Elaiza
Weet iemand waar je dit historische heren pruik met snor kan kopen?

7 Antwoorden

+90 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Senne
 
Beste antwoord
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://historische-heren-pruik-met-snor.istats.nl
+88 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Vos
Historische heren pruik met snor
+82 stemmen
beantwoord door Viggo
+76 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Shae
+75 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Yentl
+68 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Reinier
http://historische-heren-pruik-met-snor.yourplaza.nl zo moeilijk is dat niet, google is your friend
+42 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Chevano

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,282 gebruikers

...