Waar kan je Kale kop pruik kopen?

6 Antwoorden

+94 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Anthonio
 
Beste antwoord
Bedoel je zoiets:

Kale kop pruik

+88 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Martien
Tja, als je hier kijkt dan denk ik dat je wel gevonden hebt wat je zocht.
http://www.verkleedkleding-shop.nl/category/9167/9169/alle-heren-pruiken.html
+87 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Kerem
Kale kop pruik kun je ook hier kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/9167/9169/alle-heren-pruiken.html

.. zoals je ziet hebben ze meerdere soorten en maten.
+75 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Stein
Hai,, kijk hier eens, staan genoeg leuke dingen zo te zien.
http://kale-kop-pruik.istats.nl
+74 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Rudi
+62 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Ajla
http://kale-kop-pruik.yourplaza.nl zo moeilijk is dat niet, google is your friend

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

48,415 gebruikers

...