Waar kan je deze Blonde modieuse jaren 60 pruik bestellen?

+7 stemmen
677 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Verkleedkleding door Leonor
Is blonde modieuse jaren 60 pruik te koop en zoja waar?

5 Antwoorden

+95 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Sammie
 
Beste antwoord
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://blonde-modieuse-jaren-60-pruik.istats.nl
+92 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Haroun
+91 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Luc
Blonde modieuse jaren 60 pruik
+72 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Kick
+68 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Maira

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...