Waar kan je deze Pen dunne snorren bestellen?

+48 stemmen
457 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Verkleedkleding door Iefke
We willen graag pen dunne snorren kopen maar weten niet waar, wie kan ons helpen?

6 Antwoorden

+87 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Fenne
 
Beste antwoord
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://pen-dunne-snorren.istats.nl
+80 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Cristina
Bedoel je zoiets:

Pen dunne snorren

+77 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Stephen
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://pen-dunne-snorren.online-winkeltje.nl
+68 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Aram
http://pen-dunne-snorren.yourplaza.nl zo moeilijk is dat niet, google is your friend
+50 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Mira
Goed te vernemen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.verkleedkleding-shop.nl/category/8974/9168/snorren.html
+41 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Sahar
LoL, waarom wil je pen dunne snorren kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10039586/voordelig-pen-dunne-snorren.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,442 gebruikers

...