Waar kan ik Grote Mexicaanse snor bestellen?

+14 stemmen
106 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in Verkleedkleding door Kjell
Vorige week gingen we in het centrum op zoek naar grote mexicaanse snor maar helaas niet gevonden, weet iemand waar ik dat online kan kopen?

7 Antwoorden

+98 stemmen
beantwoord 1 januari 1970 door Djaylano
 
Beste antwoord
Grote Mexicaanse snor

Bedank me later xD
+88 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Robyn
Ok, om grote mexicaanse snor te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10058058/voordelig-grote-mexicaanse-snor.html
+69 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Marinde
+67 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Jihane
+51 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Mijke
Top te vernemen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.verkleedkleding-shop.nl/category/8974/9168/snorren.html
+43 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Nikola
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar grote mexicaanse snor is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8974/9168/snorren.html
+40 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Saffa

32,273 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,549 gebruikers

...