Waar kan je dit kopen: Eierdop pinguin 10 cm?

7 Antwoorden

+88 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Dycke
 
Beste antwoord
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar eierdop pinguin 10 cm is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8980/15539/eierdopjes.html
+83 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Ja
Welkom hier, kijk op de volgende site ^^
http://eierdop-pinguin-10-cm.istats.nl
+81 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Badr
Eierdop pinguin 10 cm

Bedank me later maar
+63 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Vic
+53 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Yesse
Top te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.viavoordeel.nl/category/8980/15539/eierdopjes.html
+45 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Josephus
LoL, waarom wil je eierdop pinguin 10 cm kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10054370/voordelig-eierdop-pinguin-10-cm.html
+42 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Fender
Hier een betrouwbaar adresje:

http://eierdop-pinguin-10-cm.online-winkeltje.nl

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,328 gebruikers

...