Waar kunnen we Eierdop krokodil 6 cm kopen?

6 Antwoorden

+97 stemmen
beantwoord door Saffa
 
Beste antwoord
+96 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Ilona
LoL, waarom wil je eierdop krokodil 6 cm kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10054435/voordelig-eierdop-krokodil-6-cm.html
+88 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Railey
Eierdop krokodil 6 cm
+78 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Carlo
Goed te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.viavoordeel.nl/category/8980/15539/eierdopjes.html
+57 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Mik
+47 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Randy

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,356 gebruikers

...