Gestreept t-shirt lange mouw waar te bestellen?

+21 stemmen
680 x bekeken
gevraagd 14 november 2015 in T-shirts door Femmy
Ik heb een vraag, heeft iemand een idee waar ik gestreept t-shirt lange mouw kan bestellen?

7 Antwoorden

+96 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Grietje
 
Beste antwoord
Gestreept t shirt lange mouw

Bedank me later
+87 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Jermaine
Lol, hoeveel soorten en maten? http://gestreept-t-shirt-lange-mouw.yourplaza.nl
+84 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Rodin
Ok, om gestreept t-shirt lange mouw te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10013971/voordelig-gestreept-t-shirt-lange-mouw.html
+77 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Anniek
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar gestreept t-shirt lange mouw is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/12717/12744/gondeliers.html
+53 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Rianna
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://gestreept-t-shirt-lange-mouw.online-winkeltje.nl
+46 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Wietske
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://gestreept-t-shirt-lange-mouw.istats.nl
+41 stemmen
beantwoord 14 november 2015 door Jinthe
Leuk te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.shirt-voordeel.nl/category/12717/12744/gondeliers.html

32,264 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,502 gebruikers

...