Lange rode fleece sjaal waar te bestellen?

+24 stemmen
758 x bekeken
gevraagd 15 november 2015 in Waar te koop door Karlijn
Lange rode fleece sjaal waar te koop?, liefst goedkoop, we willen niet teveel betalen, we blijven Hollanders he xD

7 Antwoorden

+93 stemmen
beantwoord 15 november 2015 door Jantina
 
Beste antwoord
Kijk hier maar eens:
Lange rode fleece sjaal
+77 stemmen
beantwoord 15 november 2015 door Ayan
Lange rode fleece sjaal  kun je ook hier kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/7965/8274/sjaals.html

.. zoals je ziet hebben ze meerdere soorten en maten.
+74 stemmen
beantwoord door Muhammet
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://lange-rode-fleece-sjaal.online-winkeltje.nl
+65 stemmen
beantwoord 15 november 2015 door Saffa
Lol, hoeveel soorten en maten? http://lange-rode-fleece-sjaal.yourplaza.nl
+62 stemmen
beantwoord 15 november 2015 door Rowin
+61 stemmen
beantwoord 15 november 2015 door Efe
Fijn te vernemen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.viavoordeel.nl/category/7965/8274/sjaals.html
+43 stemmen
beantwoord 15 november 2015 door Eser

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...