Waar kan ik dit Papieren roltongen pakket 50 stuks kopen?

+38 stemmen
575 x bekeken
gevraagd 15 november 2015 in Feestartikelen door Rosaline
Weten jullie waar je deze kan bestellen?

6 Antwoorden

+86 stemmen
beantwoord 15 november 2015 door Dewi
 
Beste antwoord
Papieren roltongen pakket 50 stuks
+75 stemmen
beantwoord 15 november 2015 door Rubin
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://papieren-roltongen-pakket-50-stuks.online-winkeltje.nl
+62 stemmen
beantwoord 15 november 2015 door Amany
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://papieren-roltongen-pakket-50-stuks.istats.nl
+58 stemmen
beantwoord 15 november 2015 door Jaxx
+46 stemmen
beantwoord 15 november 2015 door Pomme
+42 stemmen
beantwoord 15 november 2015 door Day
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar papieren roltongen pakket 50 stuks is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/10534/15113/voordeel-deals.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...