Waar te bestellen Vingerpoppetjes dierentuin dieren ?

+45 stemmen
743 x bekeken
gevraagd 24 november 2015 in Knuffels door Pola
We willen graag vingerpoppetjes dierentuin dieren kopen maar weet niet waar, wie kan mij helpen?

7 Antwoorden

+96 stemmen
beantwoord 24 november 2015 door Marlot
 
Beste antwoord
+80 stemmen
beantwoord 24 november 2015 door Jolein
Aangezien je op zoek bent naar vingerpoppetjes dierentuin dieren  zou ik hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10061937/voordelig-vingerpoppetjes-dierentuin-dieren.html
+75 stemmen
beantwoord 24 november 2015 door Daryl
Kijk hier maar eens:
Vingerpoppetjes dierentuin dieren
+72 stemmen
beantwoord 24 november 2015 door Sofie
Welkom op deze site!
Neem hier eens een kijkje;
http://www.knuffels-shop.nl/category/8480/15828/dierentuin-speelgoed.html
+67 stemmen
beantwoord 24 november 2015 door Sietske
Hopla, Veel te kiezen, makkelijk te bestellen.
http://vingerpoppetjes-dierentuin-dieren.istats.nl
+47 stemmen
beantwoord 24 november 2015 door Esma
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar vingerpoppetjes dierentuin dieren  is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8480/15828/dierentuin-speelgoed.html
+41 stemmen
beantwoord 24 november 2015 door Walt

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...