Waar kan je dit kopen: Kunst olijfboom op stam 150 cm?

+11 stemmen
335 x bekeken
gevraagd 11 november 2015 in Feestartikelen door Jesslyn
Kunst olijfboom op stam 150 cm kopen maar waar?

7 Antwoorden

+92 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Z
 
Beste antwoord
Op zoek naar kunst olijfboom op stam 150 cm,, hmmmmm,, al eens hier gekeken?

http://www.warenhuis-shop.nl/category/12589/14717/kunstplanten.html
+84 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Bet
+77 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Karina
LoL, waarom wil je kunst olijfboom op stam 150 cm kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10056869/voordelig-kunst-olijfboom-op-stam-150-cm.html
+75 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Leia
Kunst olijfboom op stam 150 cm
+50 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Julie
+49 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Luciana
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://kunst-olijfboom-op-stam-150-cm.istats.nl
+48 stemmen
beantwoord door Niels

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

45,347 gebruikers

...