Waar kan ik Verstelbare roze kinder schaatsen kopen?

+28 stemmen
405 x bekeken
gevraagd 31 januari 2016 in Speelgoed door Zaki
Ik ben op zoek naar verstelbare roze kinder schaatsen, weet iemand misschien waar ik dat kan kopen?

7 Antwoorden

+95 stemmen
beantwoord 31 januari 2016 door Caylen
 
Beste antwoord
Hmmm, cooll, verstelbare roze kinder schaatsen vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10063935/voordelig-verstelbare-roze-kinder-schaatsen.html
+94 stemmen
beantwoord 31 januari 2016 door Jaydon
+89 stemmen
beantwoord 31 januari 2016 door Danil
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://verstelbare-roze-kinder-schaatsen.online-winkeltje.nl
+79 stemmen
beantwoord 31 januari 2016 door Fae
Verstelbare roze kinder schaatsen
+71 stemmen
beantwoord 31 januari 2016 door Pip
+43 stemmen
beantwoord 31 januari 2016 door Fauve
Welkom hier, kijk op de volgende site ^^
http://verstelbare-roze-kinder-schaatsen.istats.nl
+42 stemmen
beantwoord 31 januari 2016 door Sanjay
Top te vernemen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.speelgoed-voordeel.nl/category/8379/15538/sneeuw-ijs-pret.html

32,291 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,649 gebruikers

...