Decoratie boomstam met kerstbomen waar te koop?

0 stemmen
795 x bekeken
gevraagd 6 februari 2016 in Kerstmis door Yannick
Ik lees hier en daar over decoratie boomstam met kerstbomen, weet iemand waar wij dat kan kopen?

6 Antwoorden

+97 stemmen
beantwoord 6 februari 2016 door Rewan
+96 stemmen
beantwoord door Jane
 
Beste antwoord
Decoratie boomstam met kerstbomen
+89 stemmen
beantwoord 6 februari 2016 door Gies
+85 stemmen
beantwoord 6 februari 2016 door Karsten
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://decoratie-boomstam-met-kerstbomen.istats.nl
+66 stemmen
beantwoord 6 februari 2016 door Muhammet
+61 stemmen
beantwoord 6 februari 2016 door Hira

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

48,387 gebruikers

...