Waar kan je deze Metalen belletjes roze mix 19 mm kopen?

+39 stemmen
304 x bekeken
gevraagd 19 maart 2016 in Waar te koop door Donnie
Ik wil graag metalen belletjes roze mix 19 mm kopen maar weet niet waar, wie kan mij helpen?

7 Antwoorden

+94 stemmen
beantwoord 19 maart 2016 door Fedor
 
Beste antwoord
Top te zien dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.viavoordeel.nl/category/14715/15468/belletjes-klokjes.html
+90 stemmen
beantwoord 19 maart 2016 door Dewi
Metalen belletjes roze mix 19 mm

Bedank me later :-)
+85 stemmen
beantwoord 19 maart 2016 door Abbygail
+76 stemmen
beantwoord 19 maart 2016 door Chelsy
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://metalen-belletjes-roze-mix-19-mm.istats.nl
+73 stemmen
beantwoord 19 maart 2016 door Nihad
Ik denk dat je hier wel wat vind, zo te zien lekker goedkoop ook
 http://metalen-belletjes-roze-mix-19-mm.online-winkeltje.nl
+58 stemmen
beantwoord 19 maart 2016 door Mayra
+48 stemmen
beantwoord 19 maart 2016 door Mehmet
LoL, waarom wil je metalen belletjes roze mix 19 mm kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10065315/voordelig-metalen-belletjes-roze-mix-19-mm.html

32,498 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

37,049 gebruikers

...