Waar kan je dit kopen: Metalen belletjes roze mix 15 mm?

+32 stemmen
150 x bekeken
gevraagd 19 maart 2016 in Waar te koop door Arina
Gisteren gingen we even kijken in het centrum voor metalen belletjes roze mix 15 mm maar niemand verkocht het, weet iemand waar we metalen belletjes roze mix 15 mm ergens online kan kopen?

7 Antwoorden

+92 stemmen
beantwoord 19 maart 2016 door Jori
 
Beste antwoord
Metalen belletjes roze mix 15 mm

Bedank me later ;)
+79 stemmen
beantwoord 19 maart 2016 door Redouan
Hai,, kijk hier eens, staan genoeg leuke dingen zo te zien.
http://metalen-belletjes-roze-mix-15-mm.istats.nl
+61 stemmen
beantwoord 19 maart 2016 door Annie
LoL, waarom wil je metalen belletjes roze mix 15 mm kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10065317/voordelig-metalen-belletjes-roze-mix-15-mm.html
+56 stemmen
beantwoord 19 maart 2016 door Sifra
+52 stemmen
beantwoord 19 maart 2016 door Ruth
Top te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.viavoordeel.nl/category/14715/15468/belletjes-klokjes.html
+50 stemmen
beantwoord 19 maart 2016 door Vosse
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://metalen-belletjes-roze-mix-15-mm.online-winkeltje.nl

32,453 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

36,778 gebruikers

...