Waar kan je dit kopen: Marmer witte mozaiek steentjes ?

+22 stemmen
333 x bekeken
gevraagd 22 maart 2016 in Waar te koop door Indi
Weten jullie waar je die kan bestellen?

6 Antwoorden

+96 stemmen
beantwoord 22 maart 2016 door Glenn
 
Beste antwoord
Marmer witte mozaiek steentjes
+80 stemmen
beantwoord door Lina
Ok, om marmer witte mozaiek steentjes  te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10064774/voordelig-marmer-witte-mozaiek-steentjes.html
+71 stemmen
beantwoord 22 maart 2016 door Johannes
+55 stemmen
beantwoord 22 maart 2016 door Salom
+52 stemmen
beantwoord 22 maart 2016 door Kailey
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://marmer-witte-mozaiek-steentjes.istats.nl
+46 stemmen
beantwoord 22 maart 2016 door Dawid
http://marmer-witte-mozaiek-steentjes.yourplaza.nl zo moeilijk is dat niet, google is your friend

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

48,465 gebruikers

...