Waar kan je dit kopen: Pailletten gekleurd 6 mm 4000 stuks?

5 Antwoorden

+98 stemmen
beantwoord 19 april 2016 door Minke
 
Beste antwoord
Pailletten gekleurd 6 mm 4000 stuks
+80 stemmen
beantwoord 19 april 2016 door Yindi
+73 stemmen
beantwoord 19 april 2016 door Felicity
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://pailletten-gekleurd-6-mm-4000-stuks.online-winkeltje.nl
+54 stemmen
beantwoord 19 april 2016 door Alma
Tja, als je hier kijkt dan denk ik dat je wel gevonden hebt wat je zocht.
http://www.viavoordeel.nl/category/14715/16010/pailletten.html
+42 stemmen
beantwoord 19 april 2016 door Nila
Hopla, Veel te kiezen, makkelijk te bestellen.
http://pailletten-gekleurd-6-mm-4000-stuks.istats.nl

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

47,363 gebruikers

...