Waar te koop Raket van blik 38 cm?

+21 stemmen
485 x bekeken
gevraagd 30 april 2016 in Speelgoed door Rikki
We willen graag raket van blik 38 cm vervangen, weet iemand een adresje waar we dat goedkoop kunnen bestellen?

6 Antwoorden

+96 stemmen
beantwoord 30 april 2016 door Madina
Ik denk dat je hier wel wat vind, zo te zien lekker goedkoop ook
 http://raket-van-blik-38-cm.online-winkeltje.nl
+95 stemmen
beantwoord 30 april 2016 door Oph
 
Beste antwoord
Aangezien je op zoek bent naar raket van blik 38 cm zou ik hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10068815/voordelig-raket-van-blik-38-cm.html
+92 stemmen
beantwoord 30 april 2016 door Britte
+80 stemmen
beantwoord 30 april 2016 door Caitlyn
Raket van blik 38 cm
+78 stemmen
beantwoord 30 april 2016 door Lamar
Lol, hoeveel soorten en maten? http://raket-van-blik-38-cm.yourplaza.nl
+48 stemmen
beantwoord 30 april 2016 door Izzy
Prettig te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.speelgoed-voordeel.nl/category/8480/15498/ruimtevaart-thema.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,294 gebruikers

...