Waar kan je deze Intex opblaas boot met peddels en pomp kopen?

+21 stemmen
769 x bekeken
gevraagd 6 juni 2016 in Speelgoed door Aurelia
Wij zijn op zoek naar intex opblaas boot met peddels en pomp, weet iemand misschien waar we die kunnen kopen?

5 Antwoorden

+88 stemmen
beantwoord 6 juni 2016 door Edward
 
Beste antwoord
+87 stemmen
beantwoord 6 juni 2016 door Renate
Intex opblaas boot met peddels en pomp
+70 stemmen
beantwoord 6 juni 2016 door Tibor
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://intex-opblaas-boot-met-peddels-en-pomp.istats.nl
+67 stemmen
beantwoord 6 juni 2016 door Rink
+42 stemmen
beantwoord 6 juni 2016 door Leonard

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...