Waar te bestellen Paw Patrol zwembandjes?

+6 stemmen
765 x bekeken
gevraagd 15 juni 2016 in Speelgoed door Safiyya
Voor een (hopelijk) mooi prijsje willen we paw patrol zwembandjes bestellen, weet iemand waar we dat kunnen bestellen? We zoeken dus een online winkel!

7 Antwoorden

+94 stemmen
beantwoord 15 juni 2016 door Bouchra
 
Beste antwoord
Paw Patrol zwembandjes kun je ook hier kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8378/10066/zwembandjes-opblaas.html

.. zoals je ziet hebben ze meerdere soorten en maten.
+90 stemmen
beantwoord 15 juni 2016 door Ivy
Hmmm, cooll, paw patrol zwembandjes vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10069500/voordelig-paw-patrol-zwembandjes.html
+89 stemmen
beantwoord 15 juni 2016 door Jaron
+87 stemmen
beantwoord 15 juni 2016 door Luan
Paw Patrol zwembandjes
+63 stemmen
beantwoord 15 juni 2016 door Maegan
+42 stemmen
beantwoord 15 juni 2016 door Alara
Lol, hoeveel soorten en maten? http://paw-patrol-zwembandjes.yourplaza.nl
+40 stemmen
beantwoord 15 juni 2016 door Dycke
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://paw-patrol-zwembandjes.istats.nl

32,498 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

37,049 gebruikers

...