Waar kan ik dit Pluche kiwi schijf 40 cm kopen?

+5 stemmen
640 x bekeken
gevraagd 18 juli 2016 in Knuffels door Khlo
Hier en daar lees je over pluche kiwi schijf 40 cm, maar waar kan je Pluche kiwi schijf 40 cm eigenlijk kopen??

7 Antwoorden

+95 stemmen
beantwoord 18 juli 2016 door Sama
 
Beste antwoord
Pluche kiwi schijf 40 cm

Bedank me later
+91 stemmen
beantwoord 18 juli 2016 door Josiah
Top te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.knuffels-shop.nl/category/12567/12591/nep-fruit.html
+82 stemmen
beantwoord 18 juli 2016 door Ishana
+69 stemmen
+67 stemmen
beantwoord 18 juli 2016 door Yarno
Pluche kiwi schijf 40 cm kun je ook hier kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/12567/12591/nep-fruit.html

.. zoals je ziet hebben ze meerdere soorten en maten.
+66 stemmen
beantwoord 18 juli 2016 door Raina
LoL, waarom wil je pluche kiwi schijf 40 cm kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10069924/voordelig-pluche-kiwi-schijf-40-cm.html
+59 stemmen
beantwoord door Alan

34,048 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...