Waar kan je deze Zakje decoratie schelpen type 2 bestellen?

+24 stemmen
103 x bekeken
gevraagd 19 juli 2016 in Feestartikelen door Zep
Van de week speciaal gaan shoppen voor zakje decoratie schelpen type 2,, nou had beter thuis kunnen blijven :( Nergens te vinden!! Weet iemand waar ik dit kan kopen? zakje decoratie schelpen type 2

6 Antwoorden

+90 stemmen
beantwoord 19 juli 2016 door Dimitri
 
Beste antwoord
+88 stemmen
beantwoord 19 juli 2016 door Ali
Zakje decoratie schelpen type 2
+83 stemmen
beantwoord 19 juli 2016 door Ciska
+75 stemmen
beantwoord 19 juli 2016 door Jennefer
Ok, om zakje decoratie schelpen type 2 te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10068624/voordelig-zakje-decoratie-schelpen-type-2.html
+58 stemmen
beantwoord 19 juli 2016 door Natalia
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://zakje-decoratie-schelpen-type-2.istats.nl
+40 stemmen
beantwoord 19 juli 2016 door Novi

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...