Zakje decoratie schelpen type 5 waar te koop?

+41 stemmen
557 x bekeken
gevraagd 19 juli 2016 in Feestartikelen door Inaaya
Vandaag gingen we in het winkelcentrum kijken voor zakje decoratie schelpen type 5 maar niemand verkocht het, weet iemand waar ik zakje decoratie schelpen type 5 online kan kopen?

7 Antwoorden

+94 stemmen
beantwoord 19 juli 2016 door Claudio
 
Beste antwoord
Welkom hier, kijk op de volgende site ^^
http://zakje-decoratie-schelpen-type-5.istats.nl
+92 stemmen
beantwoord 19 juli 2016 door Timon
Zakje decoratie schelpen type 5
+88 stemmen
beantwoord 19 juli 2016 door Jeffrey
Zakje decoratie schelpen type 5 kun je ook hier kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/12567/12586/schelpen-steentjes-zand.html

.. zoals je ziet hebben ze meerdere soorten en maten.
+79 stemmen
beantwoord 19 juli 2016 door Sanna
+51 stemmen
beantwoord 19 juli 2016 door Jeske
+48 stemmen
beantwoord 19 juli 2016 door Taylor
+48 stemmen
beantwoord 19 juli 2016 door Eslina
Aangezien je op zoek bent naar zakje decoratie schelpen type 5 zou ik hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10068627/voordelig-zakje-decoratie-schelpen-type-5.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...