Waar kan je dit bestellen: Kristallen diamant tranparant 4 cm?

+22 stemmen
310 x bekeken
gevraagd 22 juli 2016 in Waar te koop door Rudolf
Vorige week gingen we in het centrum op zoek naar kristallen diamant tranparant 4 cm maar helaas niet gevonden, weet iemand waar we dat online kunnen kopen?

6 Antwoorden

+81 stemmen
beantwoord 22 juli 2016 door Lobke
 
Beste antwoord
Kristallen diamant tranparant 4 cm
+79 stemmen
beantwoord 22 juli 2016 door Lucie
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://kristallen-diamant-tranparant-4-cm.online-winkeltje.nl
+68 stemmen
beantwoord 22 juli 2016 door Jo
+55 stemmen
beantwoord 22 juli 2016 door Maxwell
Hmmm, cooll, kristallen diamant tranparant 4 cm vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10070549/voordelig-kristallen-diamant-tranparant-4-cm.html
+44 stemmen
beantwoord 22 juli 2016 door Abby
Prettig te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.viavoordeel.nl/category/12567/12586/schelpen-steentjes-zand.html
+40 stemmen
beantwoord 22 juli 2016 door Jip

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...