Zwemband schildpad waar te koop?

+2 stemmen
513 x bekeken
gevraagd 1 augustus 2016 in Speelgoed door Mariam
Niet in een winkel maar op internet wil ik Zwemband schildpad kopen, niet te duur graag, waar? wie o wie?

6 Antwoorden

+87 stemmen
beantwoord 1 augustus 2016 door Jolie
 
Beste antwoord
Bedoel je zoiets:

Zwemband schildpad

+77 stemmen
beantwoord 1 augustus 2016 door Brynn
Op zoek naar zwemband schildpad,, hmmmmm,, al eens hier gekeken?

http://www.warenhuis-shop.nl/category/8378/8437/opblaasbare-banden.html
+54 stemmen
beantwoord 1 augustus 2016 door Leopold
Goed te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.speelgoed-voordeel.nl/category/8378/8437/opblaasbare-banden.html
+42 stemmen
beantwoord 1 augustus 2016 door Hayley
Welkom hier, kijk op de volgende site ^^
http://zwemband-schildpad.istats.nl
+42 stemmen
beantwoord 1 augustus 2016 door Simcha
+40 stemmen
beantwoord 1 augustus 2016 door Tygo
http://zwemband-schildpad.yourplaza.nl zo moeilijk is dat niet, google is your friend

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

46,366 gebruikers

...