Waar te bestellen Gekleurde ijsstokjes knutselhoutjes 1000 stuks?

+26 stemmen
306 x bekeken
gevraagd 9 augustus 2016 in Waar te koop door Jayden
Vandaag gingen we in het winkelcentrum kijken voor gekleurde ijsstokjes knutselhoutjes 1000 stuks maar niemand verkocht het, weet iemand waar ik gekleurde ijsstokjes knutselhoutjes 1000 stuks online kan bestellen?

6 Antwoorden

+77 stemmen
beantwoord 9 augustus 2016 door Waylon
 
Beste antwoord
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://gekleurde-ijsstokjes-knutselhoutjes-1000-stuks.online-winkeltje.nl
+76 stemmen
beantwoord 9 augustus 2016 door Britt
+75 stemmen
beantwoord 9 augustus 2016 door Amine
Gekleurde ijsstokjes knutselhoutjes 1000 stuks

Bedank me later ;-)
+55 stemmen
beantwoord 9 augustus 2016 door Elis
Tja, als je hier kijkt dan denk ik dat je wel gevonden hebt wat je zocht.
http://www.viavoordeel.nl/category/12567/12606/houten-vormen.html
+51 stemmen
beantwoord 9 augustus 2016 door Mayla
LoL, waarom wil je gekleurde ijsstokjes knutselhoutjes 1000 stuks kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10071305/voordelig-gekleurde-ijsstokjes-knutselhoutjes-1000-stuks.html
+47 stemmen
beantwoord 9 augustus 2016 door Djelany

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

46,268 gebruikers

...