Waar kan ik Gekleurde plak diamantjes 3000 stuks kopen?

+23 stemmen
645 x bekeken
gevraagd 14 september 2016 in Waar te koop door Joanne
Ik lees hier en daar over gekleurde plak diamantjes 3000 stuks, weet iemand waar wij dat kan bestellen?

7 Antwoorden

+98 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Melanie
 
Beste antwoord
+86 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Puk
Gekleurde plak diamantjes 3000 stuks
+69 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Zino
Leuk te vernemen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.viavoordeel.nl/category/12578/16389/strass-steentjes.html
+59 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Erika
+56 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Alain
+51 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Sammy-Jo
Aangezien je op zoek bent naar gekleurde plak diamantjes 3000 stuks zou ik hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10073131/voordelig-gekleurde-plak-diamantjes-3000-stuks.html
+50 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Nataniel
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://gekleurde-plak-diamantjes-3000-stuks.istats.nl

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...