Waar kan je deze Gekleurde plak diamantjes bloem bestellen?

+44 stemmen
61 x bekeken
gevraagd 14 september 2016 in Waar te koop door Manouk
Gisteren ging ik even kijken in het centrum voor gekleurde plak diamantjes bloem maar niemand verkocht het, weet iemand waar ik gekleurde plak diamantjes bloem ergens online kan bestellen?

6 Antwoorden

+88 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Flip
 
Beste antwoord
Kijk hier maar eens:
Gekleurde plak diamantjes bloem
+82 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Zinedine
+80 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Koert
Welkom hier, kijk op de volgende site ^^
http://gekleurde-plak-diamantjes-bloem.istats.nl
+66 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Arianne
Op zoek naar gekleurde plak diamantjes bloem,, hmmmmm,, al eens hier gekeken?

http://www.warenhuis-shop.nl/category/12578/16389/strass-steentjes.html
+57 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Juul
+51 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Barend
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://gekleurde-plak-diamantjes-bloem.online-winkeltje.nl

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...