Waar kan je dit bestellen: Gekleurde plak diamantjes hart?

+7 stemmen
354 x bekeken
gevraagd 14 september 2016 in Waar te koop door Eefke
Ik lees hier en daar over gekleurde plak diamantjes hart, weet iemand waar wij dat kan bestellen?

5 Antwoorden

+97 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Lani
 
Beste antwoord
Gekleurde plak diamantjes hart
+89 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Fons
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://gekleurde-plak-diamantjes-hart.online-winkeltje.nl
+71 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Talya
+45 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Yves
Hopla, Veel te kiezen, makkelijk te bestellen.
http://gekleurde-plak-diamantjes-hart.istats.nl
+41 stemmen
beantwoord 14 september 2016 door Rifka
Top te zien dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.viavoordeel.nl/category/12578/16389/strass-steentjes.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...