Waar te bestellen Papieren stroken blauw/groen 100 stuks?

+30 stemmen
388 x bekeken
gevraagd 22 september 2016 in Waar te koop door Renz
We lezen hier en daar over papieren stroken blauw/groen 100 stuks, weet iemand waar wij dat kunnen bestellen?

5 Antwoorden

+81 stemmen
beantwoord 22 september 2016 door Elizabet
 
Beste antwoord
Kijk hier maar eens:
Papieren stroken blauw/groen 100 stuks
+66 stemmen
beantwoord 22 september 2016 door Sev
+61 stemmen
beantwoord 22 september 2016 door Denley
Welkom hier, kijk op de volgende site ^^
http://papieren-stroken-blauw-groen-100-stuks.istats.nl
+54 stemmen
beantwoord 22 september 2016 door Miller
Top te zien dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.viavoordeel.nl/category/12564/16572/papier-stroken.html
+40 stemmen
beantwoord 22 september 2016 door Arina

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

48,482 gebruikers

...