Waar kan ik dit Papieren stroken zwart/wit 60 stuks kopen?

+8 stemmen
869 x bekeken
gevraagd 23 september 2016 in Waar te koop door Dalia
Van de week speciaal gaan shoppen voor papieren stroken zwart/wit 60 stuks,, nou had beter thuis kunnen blijven :( Nergens te vinden!! Weet iemand waar ik dit kan kopen? papieren stroken zwart/wit 60 stuks

5 Antwoorden

+85 stemmen
beantwoord 23 september 2016 door Elyssa
 
Beste antwoord
Bedoel je zoiets:

Papieren stroken zwart/wit 60 stuks

+79 stemmen
beantwoord 23 september 2016 door Silvie
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://papieren-stroken-zwart-wit-60-stuks.istats.nl
+79 stemmen
beantwoord 23 september 2016 door Ewout
+60 stemmen
beantwoord 23 september 2016 door Krijn
+51 stemmen
beantwoord 23 september 2016 door Mathilde

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,408 gebruikers

...