Waar kan ik dit 100 Papieren stroken zilver 73 cm kopen?

+18 stemmen
190 x bekeken
gevraagd 23 september 2016 in Waar te koop door Linsey
Weet iemand waar ik 100 papieren stroken zilver 73 cm kan bestellen?

7 Antwoorden

+98 stemmen
beantwoord 23 september 2016 door Hans
 
Beste antwoord
Hai,, kijk hier eens, staan genoeg leuke dingen zo te zien.
http://100-papieren-stroken-zilver-73-cm.istats.nl
+93 stemmen
beantwoord 23 september 2016 door Cornelis
Hmmm, cooll, 100 papieren stroken zilver 73 cm vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10072981/voordelig-100-papieren-stroken-zilver-73-cm.html
+82 stemmen
beantwoord 23 september 2016 door Jelke
100 Papieren stroken zilver 73 cm
+51 stemmen
beantwoord 23 september 2016 door Michelle
Top te vernemen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.viavoordeel.nl/category/12564/16572/papier-stroken.html
+50 stemmen
beantwoord 23 september 2016 door Pieke
+45 stemmen
beantwoord 23 september 2016 door Dawid
+45 stemmen
beantwoord 23 september 2016 door Kaoutar

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,283 gebruikers

...