Waar kan je Zwarte fluwelen pashoofd bestellen?

+22 stemmen
644 x bekeken
gevraagd 8 oktober 2016 in Feestartikelen door Edward
Voor een (hopelijk) mooi prijsje willen we zwarte fluwelen pashoofd kopen, weet iemand waar we dat kunnen kopen?

7 Antwoorden

+95 stemmen
beantwoord 8 oktober 2016 door Danyar
 
Beste antwoord
Zwarte fluwelen pashoofd
+86 stemmen
beantwoord door Robertus
+70 stemmen
beantwoord door Kayne
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://zwarte-fluwelen-pashoofd.online-winkeltje.nl
+54 stemmen
beantwoord 8 oktober 2016 door Valentina
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://zwarte-fluwelen-pashoofd.istats.nl
+54 stemmen
beantwoord 8 oktober 2016 door Christian
+47 stemmen
beantwoord 8 oktober 2016 door Lennox
Op zoek naar zwarte fluwelen pashoofd,, hmmmmm,, al eens hier gekeken?

http://www.warenhuis-shop.nl/category/14738/15121/presentatie-hoofden.html
+41 stemmen
beantwoord 8 oktober 2016 door Tommy
Hmmm, cooll, zwarte fluwelen pashoofd vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10044600/voordelig-zwarte-fluwelen-pashoofd.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,527 gebruikers

...